Kontakt

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, które jest gotowe odpowiedzieć na wszelkie pytania.
Zachęcamy do kontaktu.

Biuro Obsługi Klienta

telefon (71)716 22 22
 

faks +48 (71) 716 43 75
 

Napisz do nas

ekspreskasa@ekspreskasa.pl

ekspres.kasa ekspreskasa@ekspreskasa.pl
   

Kontakt dla biur kredytowych zainteresowanych współpracą

 
Alicja Wypych
Koordynator Zewnętrznej Sieci Sprzedaży
Tel. +48 784 012 282

 

W Ferratum Bank p.l.c. zachęcamy naszych Klientów do zgłaszania wszelkich zapytań dotyczących zawieranych Umów oraz Regulaminów. Zapewniamy, iż każde z nich zostanie szczegółowo wyjaśnione. W celu uzyskania odpowiedzi na wszelkie zgłaszane zapytania prosimy o kontakt drogą elektroniczną (info@ferratum.pl) lub pocztą tradycyjną na adres: Ferratum Bank p.l.c., Tagliaferro Business Center, Level 6, 14 High Street, Sliema SLM 1551, Malta.
 
W przypadku, gdy Klient skontaktuje się z Ferratum Bank p.l.c. w celu złożenia skargi, a uzyskana odpowiedź lub/i porozumienie nie są w pełni satysfakcjonujące, ma on możliwość złożenia skargi w formie pisemnej bezpośrednio do Biura Arbitra ds. Usług Finansowych na Malcie na adres: The Office of the Arbiter for Financial Services, First Floor, Pjazza San Kalcidonju Floriana FRN 1530, Malta (www.financialarbiter.org.mt).
 
Komisja Europejska przewiduje również platformę do rozstrzygania sporów internetowych (ODR) ułatwiającą dostęp do alternatywnej metody rozstrzygania sporów (ADR). Platforma ODR umożliwia konsumentom złożenie skargi za pośrednictwem strony internetowej, która przekaże skargę do właściwej instytucji rozwiązywania sporów. Więcej informacji na temat platformy ODR można znaleźć na stronie: ec.europa.eu/odr.