Ferratum Bank

Ferratum Bank (Malta) otrzymał licencję bankową

W 2012 roku Grupa Ferratum wprowadziła nowy model biznesowy. Jego kluczowym elementem było powołanie do życia Ferratum Bank. Otrzymanie licencji bankowej umożliwia dostarczanie usług finansowych we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Do 2017 roku planowane jest wdrożenie Ferratum Bank w większości krajów, w których funkcjonuje Grupa Ferratum.

Ferratum Bank w Polsce
Grupa Ferratum weszła na polski rynek w 2007 roku, aby w 2013 przekształcić się w Ferratum Bank. Marka cieszy się uznaniem i zaufaniem nie tylko naszych klientów, ale także branży pożyczkowej. W 2011 roku otrzymaliśmy nagrodę „Skrzydła Krajowego Rejestru Długów” za propagowanie etyki i bezpieczeństwa w obrocie gospodarczym. Należymy również do Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych – organizacji wyznaczającej najwyższe standardy postępowania w relacjach z kontrahentami oraz klientami.

„Wierzymy, że międzynarodowa instytucja bankowa, która będzie
stała za marką Ferratum i Ekspres Kasa, pozwoli na dalszą budowę
wizerunku firmy rzetelnej i godnej zaufania. Zależy nam, aby nasi
klienci mieli poczucie jeszcze większego bezpieczeństwa, które
zapewni im instytucja bankowa.’’ -
mówi Krzysztof Przybysz, Country Coordinator Ferratum Bank p.l.c.

Biznes
Wszystkie nasze rozwiązania finansowe kierujemy do Klientów, myśląc o ich potrzebach i oczekiwaniach. Jako liderzy w dziedzinie mobilnej bankowości, stawiamy sobie za cel zadowolenie naszych Klientów oraz partnerów biznesowych. Osiągamy to, oferując szybkie, przystępne i przejrzyste produkty finansowe.

Strategia
Kierując się naszą wizją kreowania wiodącego banku mobilnego, skupiamy się na organicznym wzroście znaczenia marki, zdobywaniu kolejnych obszarów dla naszej działalności oraz na ciągłym rozwijaniu portfela produktów.

Misja
Naszą misją jest posiadanie przejrzystych, prostych i szybko dostępnych produktów finansowych dopasowanych do potrzeb i wymagań naszych Klientów. Stale pracujemy nad podwyższaniem
jakości obsługi klienta i procesów udzielania pożyczek, a także nad zadowoleniem naszych partnerów biznesowych. Możliwe jest to wyłącznie dzięki tworzeniu produktów wysokiej jakości, przy
jednoczesnym zachowaniu przejrzystych procedur kredytowych, zapewniając naszym klientom bezpieczeństwo i poufność.

Wartości

  • Profesjonalizm

Oznacza dla nas ciągłe uczenie się, jasną strukturę działań oraz odpowiedzialność za nasze czyny. Zrównoważony rozwój jest dla nas wynikiem prędkości z jaką wzrasta nasza wartość. Jesteśmy zobowiązani do dalszego rozwijania naszej marki w przyszłości.

  • Etyka

Upatrujemy ją w sposobie w jaki traktujemy innych ludzi, naszych klientów i pracowników, za których bierzemy odpowiedzialność. Wierzymy, że w naszej branży budowanie zaufania to fundament marki, którą reprezentujemy.


Ferratum Bank, jako globalny dostawca usług finansowych, w Polsce jest dystrybutorem pożyczek w trzech kanałach sprzedaży. Swoje produkty oferujemy mobilnie - online, w kanale bezpośrednim oraz za pośrednictwem Zewnętrznych Sieci Sprzedaży. Wspólnie z naszymi zewnętrznymi Partnerami rozpoczęliśmy dystrybucję pożyczek w 2008 roku. W ciągu dwóch lat, do 2010 roku, udało nam się dotrzeć do największych sieci brokerskich.Nadal stale rozwijamy ten kanał sprzedaży, ze szczególnym naciskiem na relacje oraz pozyskiwanie nowych partnerów zewnętrznych. Dzięki wieloletniej współpracy z naszymi Partnerami struktura polskiego kanału sprzedaży jest tak silnie rozwinięta, stanowiąc unikat w skali światowej. Jest to drugi co do wielkości kanał sprzedaży, co nie zostało osiągnięte w żadnym z krajów, w którym oferowane są tego typu usługi finansowe. Ferratum Bank korzystając ze zdobytych doświadczeń we współpracy z polską siecią zewnętrzną, przenosi dobre praktyki do pozostałych krajów, w których prowadzi działalność sprzedażową.